Sunday 13 December 2015

-Doa Penyembuhan Muntahkan Penyakit (Doa Nabi Ayub)

1.Letak tangan kanan dekat dada kiri.
2.Tarik nafas dan lepas.
3.


"Wa ai yubba izz na da rob bahu anii massani ya dorr wa anta arhamur rohimin"

4.Baca: "dan ingatlah kisah hambaku yang bernama ayub, telah berdoa kepada Nya "Ya Tuhanku sesungguhnya aku telah ditimpa penyakit maka Engkaulah Ya-Allah yang mengasihani dari segala yang mengasihani."
Amin Ya Robal Alamin.

5.Pejam mata dan tarik nafas dan lepas niat "Ya Allah ya Tuhanku muntahkan segala penyakit yang ada dalam tubuhku dan campakkan anti-biotikmu ke dalam tubuhku.

6.Tarik nafas dan lepas.

1 comment:

  1. Saya pulangkan apa sahaja yang saya ambil daripada tuan/puan dan kepunyaan tuan/puan yang ada pada diri saya, suami dan anak-anak saya. Saya ambil yang Haq semata-mata dari tuan/puan dulu, kini dan akan datang.

    ReplyDelete